E36 328i Coupe
K živému mazlíkovi jsem si pořídil i jednoho čtyřkolého. Neberu ten vztah až tak akčně, jako někteří, které znám, ale mám ji moc rád a dělá mi samou radost. Takže jdeme na to. Autí jsem pořídil tuším někdy v květnu roku 2007 a zamiloval jsem se na první pohled. Fialka se nacházela 20 km od mého bydliště a jakmile jsem uviděl inzerát na Bmwklubu, nedalo mi to a jel jsem se podívat a to jsem neměl dělat. Začala akce, kde jsem sháněl prachy a musel jsem jí mít. Neříkám že je to nějaká libovka, auto bylo ve svém mládí asi dost oboucháno, ale přesvědčil mě spíš celkový stav. Auto je po servismanovi a proto. Náprava má vyměněny problémové díly, sedí na tuhostně štelovatelném podvozku Koni, jede rovně, tak co. Auto mám cca půl roku a jediné co jsem kupoval byla hadice mostu sání, olej a ty pneu, no nějak prostě furt mizí. Barva je Daytona violet, je v Mpaketu má sportovní sedačky, dvouzonovou digitální klimu, velký BC, check control, xenony, zadní lampy s bílim blinkrem. Kola jsou repliky AC schnitzer. Koukám že jsem zapomněl na to důležitější a tím je motor. Jedná se o řadový šestiválec o objemu 2,8L s výkonem 193 koní a s 280 nM. To vše je přenášeno na zadní nápravu a tudíž o zábavu celkem dostačující. Jako M3 to neni, ale i toto stačí na svižnou jízdu a jsem zatím moc spokojen. Auto již za dobu v mých rukách utrpělo lehký tuning, který mají na svědomí kočky a ruzné druhy ptactva. Hned druhý den po koupi jsem trefil bažanta a sklo v hajzli, za pár dní kámen a hned byl důlek na haubně a pak kočka a mlhovka na nárazníku s lakem v čudu. Nějak s tímto autem nemám štěstí, ale vyvažuje to radost z jízdy. Jelikož jsem měl jiné priority, tak vzhled musí chviličku počkat a soustředil jsem se na výměnu brzd, takže ted už třmeny koušou do Bremba a desky jsem zvolil značku Ferodo. Zatím pocituji znatelnou změnu oproti tsunami kotoučům, které jsem sundal a putovaly do šrotu. To je asi tak vše, co mohu k Fialce říci. Jsem zatím moc spokojen, protože auto bylo za super cenu s hromadou dílů a já zatím jen měním olej a pálim benzín a gumy a to mě moc baví, ale asi budu přemýšlet o změně zaměstnání, protože mě to začíná nějak pohlcovat a já bych se furt vozil a vozil a vozil............
Fialka |
Fotosessio |
Vyjíždka na Říp |
Loučení s E30+Fialka |
Momentálně se Fialka po crashi změnila na černočernou a prozatím jen pár fotos:
05.03.2009
Tak začalo trošku teploučko a naskytla se mi výhodná koupě krásného černomodréjo intoše v alkantáře a jelikož se do alkantáry převléká celý interier, byla to takoá třešnička, aby to bylo komplet. Také nové světla s kroužky, ale ty už jsou na autě delší dobu. Pár foteček z výměny.
Zdroj Fialka světla a intoš |
4.4.2009
Servisovani
Zdroj BMW Servis |
20.5.2009
Videjko z výměny výfuku. Layting šel dolu a namontili jsme nerez konec FK.
30.08.2009 Nasazeny nové blikny na předku, snad vydrží déle než ty předchozí
Zdroj Fialka |
02.12.2010
Takže nakoupen samosvor a štelovací podvozek vejškově i tuhostně Koni. K vánocum dostala ještě 18" Ac Schnitzer.
E30 318iA Coupe
Na podzim někdy v říjnu, kdy jsem čekal po crashi Fialky na její opravu se mi naskytla koupě z rodiny, která se nedala odmítnout. Jde o E30 318i Coupe v automatu. Neni to žádná střela, ale na ježdění do práce je to svižný dost o Praze nemluvě. Auto je dost slušnym stavu, žádnej bastling, vše funkční, jen na zadku trošku orezlinky, ale nic co by se nedalo dát do kupy. Motor šlape jak hodiny, automat řadí jak má, podvozek je snížený M-technik v dobrém stavu. Před koupí bylo vyměněno skoro vše na podvozku, takže nový brzdy, čepy, siláče, prostě jen sednout a jezdit. Auto bylo za příjemnou cenu a postupně dám mušky do kupy. Mam to auto rád a jezdím s ním radši, než s E36, je to prostě masírka plout si třickou v automatu po okreskách. Pár obrázků ze společného focení s Pavoukem a Nehpem.
Viz článeček E30 Mord Gang Fotos
Zdroj E30 Mord Gang Fotos |
7.1. 2009
Včera jsem tam byl na Strahově s Fikuxem a asi hodinku jsme driftili. Přijeli jsme na plac, jezdilo tam par E36 a předomrdky a o kus dál zaparkovaný policejní Mondeo, naštestí jen zewlovali a počumovali, měl jsem foták a čekal, až vyjedou a daj si kolečko, at maj nějakou fotku jak se nudí v práci, ale nakonec odjeli, jezdila kolem i jiná policejní hlídka, ale na nikoho nestartovali, tak jsme si kroužili a musim uznat že E30 318 iA mega super auto na zimu (sníh) bokovali jsme dokud se nám netočila hlava do tý doby, než se objevil nějakej mistr světa v driftu se Subaru Forester a Litevskou značkou. Nejdřív mu to nešlo a bylo vidět že se trápí, pak zjistil, že když se víc rozjede, tak to dýl klouže tak se rozjížděl až nebezpečně, že jsme se radši uklidili a čekali co bude. Rána na sebe nenechala dlouho čekat, nejdřív málem neubrzdil ručkobok a tak tak se zastavil před parklýma autama, asi si řekl, že je borec a pokračoval, několikrát mu chybělo pár cm k obrubníku a lampám, že Fikux získal pocit, že to má v ruce, ale najednou se rozjel, hodil rukávbok a tak v padesáti to vzal na zadní kolo do tý jediný lampy s betonovou skruží a vylomený kolo, zvohejbanej bok a vysypaný sklo. Byli jsme rádi, že se ten idiot dostal sám a nesejmul někoho jinýho, bo se všichni snažili jezdit relativně bezpečně a tenhle idiot tam lítal jak debil a nevěděl kam ho to pošle. Ale byla prdel, jedna imprezka si tam vodila esíčka a my s automátkem hezky za ní bočkem, až jsem získal pocit, na co imprezu, když to samý co předváděla jsme kopírovali s 318 v automatu
Klik na obrazek
|
Zdroj E30 Snow Drifting Strahov |
Naše cesta na konci ledna z Vrchlabí
31-03-2009
Pár novější fotek na počátku jara 2009. Trošku nostalgie, zajel jsem pod most přes řeku Ohři u Hostenic.
Zdroj E30 pod mostem |
3.5.2009 Nedělní poleštění
Zdroj Cesta pro Spider kábro a nedělní poleštění |
V jedný stopě - Piaggio NRG MC3 Sport Series
V neděli 19.4.2009
Leni rozhodla, že chce jezdit po Praze fofrem, tak jsme začali shánět něco, na co má papíry a neni to úplná zdechlina. Z výběru jsme vyřadili čínskou produkci a zaměřili jsme se na něco značkovýho postaršího. V uvahu jsme braly značku Piaggio, Aprilia, Peugeot nebo Yamaha. Něco jsme sehnali, ale vzápětí majitel volal, že si pro něj přijel někdo jinej, ale nenechal jsem se odradit a nakonec po ještě pár zkouškách našel tento. Je trošku upraven. Válec vyměněn za 70ccm, racing výfuk, silnější trysky v karbecu. Skůtr má vodní chlazení, karbonové doplňky, přední i zadní kotouč brzdu. Má fajn retrobudíky s otáčkoměrem a kontrolkama na vše co je potřeba. Musim uznat, že po prvním svezení mě moc nadchnul. Reakce na plyn okamžitá, a maže slušných 80km/h. Je po výměně brdových destiček, jen se musela doladit zadní, neměla tlak, tak jsem vyměnil rovnou komplet brzdovku a už vše maká jak má. Najel jsem na něm asi 100 km a v Praze to neni vubec brzda provozu a i ve dvou lidech svižně utíká. No tak snad se na něm Lenička nikde nevyklopí.
Talže první fotečky po koupi a malé očistě:
Zdroj Novej trhač Piaggio NRG MC3 Sport line |
Komentáře
Přehled komentářů
Ten s tim E36 červenym coupe?? Pěknej kousek no a uznávam že dneska mam auto brutálně špinavý, ale v tomhle počasí to nejde fakt umejt, to je za 20km zas stejny, takže až se počasi uklidni, bude to lepší.
Letňany
(arkadiel, 19. 12. 2008 13:24)Dneska jsem vás viděl na zastávce Letňany. E30 svítí řádně a čočky svou práci odvádí dobře. Jen barva auta je v tomhle počasí špatně identifikovatelná. Ať to šlape.
lukin
(lukin, 18. 3. 2008 7:26)jsem z brozan je mi dvanáct a vídám vás s autem jak někdy pálíte na křižovatce gumy vaše auto je moc pěkný
nehpo
(nehpo, 18. 9. 2007 11:56)fialka slape jak ma - vcera cestou z foceni mi bylo celkem blbe ale jirka to ma v rukach tak jsem to neresil :) je to krasavice!
Letnany
(George D, 19. 12. 2008 13:29)