Otovo Felda
V tejdnu psal Ota, že se zastaví v Praze a jestli nenafotíme jeho feldu
. Jelikož jsem měl čas, domluvili jsme se na pětku na Strahově.
K Otovi se cestou nachomejtnul i Newmik,
takže když dojeli, vzal jsem batoh a razili jsme na kopec.
Felda s trošku jiným výkonem než od výrobce má zvukově podobný projev
, jako stará stodváca, ale tak bylo znát, že pod kapotou je o fous větší stádečko
, než v originálním provedení. Ota byl zrovna po výměně válců, takže zajížděl,
což mi teda moc nepřipadalo, a po příjezdu na Strahov nám ukázal,
jak Felda ve třech lidech umí bokovat.
Je fakt, že brzdy má super, vpředu i vzadu kotouče a co mě překvapilo, ručka je řešena jinak, než třebas u BMW a je napřímo na brzdič
, takže do kotoučů se kousla pěkně.
No po sklouznutí jsem Otu našíboval ke zdi, kde už se fotilo Nehpovo kábro a připravoval jsem se na focení.
Když už jsem to skoro ubalil,
fouknul vítr a můza byla pryč, takže jsem musel popustit uzdu vlastní fantazii a fotit normálně.
Jako dalo se to, a fotky mi přijdou pěkný.
Tahle felda je na pohled pěkný auto, interier s Racarama a volantem Sparco také nevypadá jako origo šedivka bez výrazu a podtrhuje to poflockovaná palubka
a budíky tuším z RS. Pohon postavil Otík taky, a přední osu rozáčí 1,4i z fábky převrtaná na 1,5 .
Na kolech MOMO Corse už to vypadá i jako auto. No nebudu to tu hanit, auto jako takové se mi líbí a je škoda, že spousta tunerů na auta věší co kde najdou, místo toho, aby si jen pohráli s detaily. Oto máš to pěkný, tak tady pár fotek ode mě.
|
felicica power
(řízek, 18. 8. 2009 12:43)