Zoo Košice - Europa 2

14. 5. 2011

Na ZOO show do Košic jsme byli s Leni připraveni asi 2 měsíce předem, takže když se přiblížil den odletu, pobalili jsme par hadrů a v sobotu dopoledne jsme byli připraveni v odletové hale na Ruzyni směr Košice. Autobus naši skupinku dovezl k vrtuláku, který nebyl o moc větší, než ten bus. Cesta utíkala docela rychle, za hodinku a půl už jsme pomalu přistávali a chvílema to bylo jak na labutích. Když jsme vystupovali v Košicích z letadla, trošku to přípomínalo, že jsme na nějakém ostrově u moře, protože na ploše nestálo žádné další letadlo a my si to dali pěšky k příletové hale, kde jsme pobrali bagáž a pokračovali jsme před halu. Proběhla rychlá kouřová pauza, zavolali se taxi a za pár minut už jsme to valili do Hiltonu v centru Košic. Jeli jsme i kolem hokejové arény, kde se pár dní před naší návštěvou odehrávali mistrovské turnaje. Když jsme se ubytovali a dostali sušenku na přivítanou, sedli jsme na zahrádku a vychutnávali pivko a krásné počasí. Také jsme se šli projít po náměstí a snažili se zabít trochu času. Docela se nám zadařilo v jedný pizzerce, kde teda dobře uvařili, ale obsluha se nás snažila lehce obrat a celkově byla docela mimo. To si ale šef E2 nenechal líbit a vcelku jsme se zabavili při placení. Navečer jsme se sešli před hotelem a přišel nápad, že se k diskotéce dostanem pěšky. Vyrazili jsme nějakým směrem, kde se měla nacházet, ale po pár minutách jsme došli na konečnou autobusu, kde jsme se naštěstí vecpali do busu, který jel naším směrem. Ještě jsme stavěli v restauraci Rokoko, která byla naprosto luxusní v přístupu k hostům, kdy dokázali uvařit i to co neměli na lístku, majitel rozdával deky, když byla holkám zima, bo jsme seděli venku a bylo to příjemné posezení s výborným steakem. Po véče už jsme začínali být lehce rozjetí, nebo alespon já a přijelo několik BMW taxi, aby nás vzali na místo konání akce. Po výstupu ze sedmy jsem se šel hned podívat na Leošovo Ferrari, které přijelo na platě z Prahy a trošku mě naštvalo, že bylo špatně nasvícený a nedalo se pořádně vyfotit. Co se dalo dělat, vlezli jsme do IBIZy, tak se jmenovala diskoška a v našem koutku už bylo připraveno několik startovních lahví. Večer se postupně rozjel, diskoška se naplnila lidmi a já si přestával věci pamatovat. Byl to fajnový večer a myslím, že jsme se všichni perfektně bavili, tančili a užili si atmosféru, kterou slovenský DJs připravili. Někdy k ránu mě Leni čapla a dovezla na pokoj, díky. Když jsem se ráno probudil, nebyl jsem uplně ready a když jsme vylezli z výtahu na snídani, tak kolem nás bylo spousta lidí, kteří přišli na konkurz kde hledali talenty. Na snídani vedle nás seděla i dvojice moderátorů. Já jsem se snažil najít něco, co budu moct požít, nakonec jsem do sebe nasoukal jogurt a trochu ovoce. Lenička se naštěstí najedla za oba a po snídani jsme začlali balit a připravovat se na odlet. Cesta zpátky byla stejně rychlá, jako cesta do Košic, jen to houpání letadla mi nedělalo uplně dobře, ale mohl jsem si za to sám. Chtěl bych poděkovat celemu teamu E2, který jel do Košic, bavil a smál jsem se každou chvíli a Ivča Vavřínová nás ohlídala, aby jsme všichni odletěli a vrátili se zpět. Byl to super víkend, těšim se na Liberec.